wtorek, 25 lutego 2014

kogo śledzę

Są blogi, które uwielbiam za zdjęcia, inspiracje, teksty...Cieszę się, że na nie trafiłam i odwiedzam regularnie.

Moje najulubieńsze ♥ to:

☆ bleubluevintage - życie codzienne amerykańskiej rodziny, normalne, bardzo naturalne, też hołdujące ekologii, prostocie i rodzinnym zwyczajom. Niesamowite ciepłe relacje między 2 rodziców i 4 dzieci. Za każdym razem gdy na nich patrzę myślę sobie, że super jest mieć dużą rodzinę [wracając do mojego świata szybko ta myśl mi przechodzi].
Mama to mama, żona, gospodyni domowa, blogerka, nauczycielka (dzieci uczą się w domu), a poza tym inicjatorka i uczestniczka wielu różnych przedsięwzięć. Rewelacja!

★ odessasaysabracadabra - wciągnął mnie natychmiat jak tylko pojawił się na ekranie laptopa.  Poznałam wszystkie wpisy od momentu jego powstania za jednym podejściem w 2h nie mogąc się oderwać. Magiczne zdjęcia 5letniej Odessy. Przewodnik po Londynie. Pod wpływem tego bloga zaczęłam inaczej patrzeć na to miasto, które dotąd wydawało mi się mocno przereklamowane. Z autorką bloga jesteśmy od dawna umówione na kawkę i tylko ciągle coś staje na przeszkodzie...

☆tazalove - prawdziwie nowojorska młoda para z dwójką małych dzieci oraz ich życie w wielkim mieście. Styl życia powiedziałabym na wysokich obrotach,  wiele się dzieje. Podoba mi się, że dzieci towarzyszą rodzicom w większości czasu. Czy to atrakcje typowo dla nich czy bardziej wydawałoby się dla dorosłych. Ostatnio np. zwiedzali intensywnie kilka europejskich miast. Zdjęcia są urocze.

★familywithoutbouderiers - dokładnie jak w nazwie. Dla tej rodziny nie ma rzeczy niemożliwych. Ich podróże z dziećmi pokazują,  że da się i nie jest to takie strasznie ciężkie jakby się wydawało.  Kraje odległe, mniej cywilizacyjne -  podróżnicy przez ogromne P. Dla mnie stanowią inspiracje jak pogodzić pasje i spełnianie marzeń będąc już rodzicem.

☆theroadishome - młodziutka mama fotograf uwiecznia zwykłe momenty [związane z jej życiem oraz z sesji zdjęciowych, które wykonuje zawodowo]  jakby były zjawiskiem zdarzającym się niezwykle rzadko mam wrażenie lub istniejącym tylko w bajkach.  A zdjęcia  przedstawiające ją karmiącą piersią to dla mnie mistrzostwo świata. Jej domem jest miejsce, w którym akurat przebywa a zmienia je często.  Taki iście koczowniczy styl życia.  Jej teksty bardzo mądre,  jak na wiek autorki wyjątkowo z pewnością. Szkoda tylko, że rzadko dodaje nowe posty.

★szafatosi - podoba mi się sposób patrzenia autorki na świat,  dostrzeganie drobiazgów, wrażliwość i inteligencja. Odnajduję tam wiele podobnych myśli,  odczuć, wzruszeń. Zdjęcia sielskiego życia - dom drewniany na odludziu z moich marzeń, bliskość natury, z dala od chaosu.  Śliczna mama i równie śliczna córcia.  Eh i ah...


z innych wymienię:

♧macademiangirl - z całego mnóstwa blogów modowych, ten wyróżnia się dla mnie najbardziej. Pokazuje coś nowego, innego, odważnego. Cenię tę dziewczynę za łączenie baaardzo różnych deseni,motywów, materiałów i kolorów. Brawo za pójście pod prąd. W Polsce barwny ptak numer jeden. A tak przy okazji, nie rozumiem natomiast fenomenu maffashion czy charlizemystery. [Przyczyna popularności Kasi Tusk - nazwisko]  pierwsza , niczego sobie dziewczyna, ale pokazuje bardzo podobne stylizacje, z jednej estetyki. A druga..szafiarka, Która żyje modą, jedzie do NY i reklamuje swój blog mówiąc "wi wi wi" jako www. - słabe bardzo....

♣styledigger - moda w innym kontekście.. świadome kreowanie wizerunku, ale na zasadzie minimalizmu. Do tego mega zdjęcia z podróży blogerki, porady, ciekawostki, recezje. Interesujące różności.

♧kristinandkayla- śmieszne, pomysłowe zdjęcia 2 dziewczynek odpowiednio aranżowane i obrabiane genialne przez tatę.

Typowo o dziecięcej modzie:

◆ sweetmilleu - urzeka mnie prostota, nieprzesadność, materiały i kolorystyka dobierana dla małej Matyldy. Przyjazny len, bawełna, swoboda poruszania się dziecka, luz w parze z estetyką.

◇lunawchmurach - świeże odkrycie. Minimalizm, dominująca biel, konsekwencja i spokój tak bym go określiła.

◆kaszkazmlekiem - same topowe marki i nowości w świecie 3 małych dam. Bez przesłodzenia, tandety. Estetyka i jakość najważniejsze.  Jeden z pierwszych blogów, które zobaczyłam. Wartość sentymentalna ♥

◇makoweczki - śliczne dzieciaczki - chłopiec i dziewczynka. Lubię ich zdjęcia,  jak razem pozują. Są tacy super! Wyobrażam sobie od razu moje kidosy za jakiś czas...

◆ lena&kuba - wszystko bardzo przypomina nas...naprawdę widzę wiele podobieństw.

wnętrzarskie - zdecydowanie  największa grupa stale się rozrastająca wprost nie proporcjonalnie do czasu niestety..mogłabym przeglądać bez przerwy, nawet jedno i to samo. Ograniczę się do:

● stylizimo
○milemaison
●roomor
○podobasie


dla ekolubnych:

▲ dziecisawazne
▼ ekorodzice
▶ ulicaekologiczna
◀hellozdrowie


kulinarne:

• mamalyga
¤ ammniam
▪ whitespoon
° cukrowawrozka


O dobrych książkach dla dzieci:

# mamaczyta



wszystko co lubię w jednym:

→ ladnebebe
→mamabu
→ kidsomania
→hipkiddo





♡♥♡





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz