czwartek, 22 maja 2014

serca me

Olenty
jak się cieszy to całym sobą, macha rączkami jak muszka.
pieszczoch do granic możliwości... jego buziaki w czoło,  nos lub dłonie bezcenne ♥
gryzie w stopy.
jak na niego krzycze to też całuje od razu.patrzy głęboko w oczy. Sprawdza czy wciąż Go kocham :》mój synek blondynek
śpiewa sobie, lubi patrzeć w niebo lub sufit w domu (nic na nim nie ma)
staje na krzesełku przy oknie i obserwuje..
wszystko jest mmmmmm czyli przepyszne


Hana
"patrze bo mam oczy - a co nie moge?!"
pyta każdego dnia "czemu nie umiem..."
je ostatnio tylko jajka i lody w ilościach hurtowych
często pyta kiedy pojedziemy w końcu tam gdzie mieszkaliśmy (do Łodzi)
mówi coraz więcej po angielsku
uwielbia chodzić na boso wszędzie
"czemu urodziłaś Oliwiera a nie siostrę,  ja chciałam siostrę a nie brata"
ile razy w ciągu pół godziny można wyznać miłość tacie? - minimum 20.
"Jesteś niedobrą mamą" też często słyszę




"Kiedy decydujesz się na dziecko zgadzasz się,  że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem".

♡♥♡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz