niedziela, 11 maja 2014

Dłoń ma 5 palców...

Oglądałam Eurowizję.
Na naszym nowym,  wielkim telewizorze. (Zbliża się jakaś Liga Mistrzów czy coś i Mój Ci On już dłużej bez sportu wytrzymać nie może, więc uparł się, zakupił oraz przytaszczył z kolegą, korzystając z komunikacji miejskiej)
Nie posiadamy polskich programów, nic ciekawego w angielskiej nie było toteż taki wybór.
Po występie a później wygranej zespołu składającego się z potworów stwierdziłam, że świat oszalał i o tymże międzynarodowym konkursie zapomniałam z nastawieniem, że na zawsze.
Wysłałam MCO po piwo żeby móc znieść tę rozrywkę sobotnią no i start.



Pierwsza nasza reakcja na Conchite - biję się w pierś mą małą - śmiech, pytanie "ale o co chodzi?" i śmiech znów....
Typowe, mało tolerancyjne, prostackie zachowanie. Wyśmianie czegoś czego nie rozumiem...
a piosenka sama w sobie fajna, z tekstem o czymś - kobieta z brodą jako feniks rodzący się z popiołów, absolutna zgodność treści z okładką.


Druga moja myśl po głębszej refleksji - ogromna odwaga tego człowieka, chęć manifestacji swojego ja i  moje osobiste poczucie smutku za odbiór takich osób przez innych...

Bo każdy ma takie samo prawo do wolności... dopóki nie rani bliźniego...czemu ma mieć związane skrzydła... podporządkować się innym.   każdy chce latać po swojemu. Czy to zbrodnia?!
nie brzmi moja odpowiedź. Zbrodniarz to morderca, gwałciciel, pedofil, zwyrodnialec...

Bo ja jako matka, będę akceptować moje dzieci bezwarunkowo. Dałam im życie,  ale nie mam prawa dyktować im jak mają żyć,  co czuć. Będę kochać zawsze tak samo bez względu na orientację seksualną, wygląd, poglądy.  Dopóki nie będą krzywdzić innych ludzi będę wspierać,  bronić, kibicować z całych sił. Niech będą szczęśliwe po prostu.

Bo to, że czegoś nie rozumiem nie znaczy, że jest złe.


"Dłoń ma 5 palców a każdy z nich jest inny."



------------------------
Bardzo podobał mi się występ reprezentantów Holandii. Notabene całej Europie też, bo zajęli drugie miejsce. I bardzo fajny był  występ Pana z  Norwegii oraz Pani z Azerbejdżanu.
Nie taka zła ta tegoroczna Eurowizja.
 ;-)
♡♥♡


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz