poniedziałek, 15 września 2014

foto my








Ten weekend minął nam szybciej niż inne. Najszybciej mnie. Był to mój pierwszy w pracy! Ogłaszam wszem i wobec, że jestem opiekunem w domu dla seniorów. W praktyce robię wszystko to samo co z dziećmi mymi: mycie,  ubieranie, karmienie itp. tylko, że babcie i dziadków oraz z miesięcznym wynagrodzeniem na koncie. Któregoś razu pokażę moje miejsce zatrudnienia.

W sobotę więc dzieci były rano z tatą na zajęciach skierowanych typowo do tatusiów,  co zostało sfotografowane (dowód w sprawie).

Po południu mieliśmy piknikowy roczek mojego ulubieńca Benia. ♥ Robiłam Mu zdjęcia albo nosiłam. Czy nie jest słodki?! Jeszcze raz happy birthday dla małego przystojniaka!!!!

W niedzielę na placu zabaw dzieci obsługiwali tatusiowie :)-
♡♥♡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz