piątek, 1 sierpnia 2014

1.08

Dziś dzień powstania warszawskiego.
Pamiętajmy.

Po byciu na Westerplatte pamięć moja (wiedza) na temat II wojny światowej odżyła...
to szczególne miejsce dało do myślenia...

heroizm, niezwykłe bohaterstwo, męstwo.... dla ojczyzny, siebie nawzajem (żołnierze).


Fascynujące i jednocześnie przerażające co zgotowali ludzie ludziom...Podziwiam,  przeżywam.

zdecydowanie





dotyczące nie tylko w Polski





------------------
A tak całkiem na zakończenie moja złota smutna myśl.  Tylu ludzi poświęcało życie za moją ojczyznę... wierzyli w idee, lepsze jutro dla kolejnych pokoleń....
czy widząc stan naszego kraju dziś pomyśleliby, że było warto? Czy nie oburzałoby Ich jak ludzie żyją,  co sobą reprezentują?
Nie wielu mamy już prawdziwych patriotów... (proszę mi pokazać takiego w Sejmie)
Nie jestem pewna czy dalszy los Polski będzie jasnego koloru.
♡♥♡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz