wtorek, 24 marca 2015

10 rzeczy

Na jednym blogu zobaczyłam listę 10 rzeczy czyniących Cię szczęśliwym.


Też taką zrobiłam.

1. Uwielbiam wprost zastanawianie się, wyszukiwanie prezentów. Zawsze jest ktoś do obdarowania!
2. Zakupy. Zminimalizowana do granic ta przyjemność stale mi towarzyszy i już chyba nie opuści...
    {Mam na nią sposób, bo czasem wystarczy samo przejście się po sklepie i podotykanie rzeczy bez finałowego obrotu gotówkowego. W najgorszym wypadku są to 'must hevy' lub ' perełki' o wartości mierzalnej małymi nominałami)
3. Ludzie. Przebywanie z nimi, rozmawianie, imprezy wszelkie urodzinowo - okolicznościowe!!!! o tak!
4.  Nieoczekiwane zachowanie moich kiddosów. Coś nowego, dziwnego, słodkiego, wzruszającego. Wszystko to sprawia, że cieszę się, że Je mam!
5. wszystko nowe: nowe miejsce, nowy ktoś, nowe doświadczenie i tak dalej
6. Jak moje babcie, mówią, że czekały na mnie cały tydzień, tęskniły. Miłe to bardzo, że obchodzę kogoś. [są takie, które kojarzą fakty, ludzi, co robią]
7. jak moje upichcone coś nie coś smakuje, bo nie zawsze tak jest. jestem kiepska w proporcjach, doprawianiu i gotowaniu generalnie.
8. jak słucham muzyki. jakakolwiek by nie była wydziela mi endorfiny!
9. odczuwam szczęście gdy wysprzątam całe mieszkanie, porządnie się napocę i efekty widać dłużej niż pół godziny. w innym razie jestem wybitnie wkurzona.
10.czekolada w różnej postaci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz