czwartek, 13 sierpnia 2015

takie słońce super świecące

Moja dziewczynka ostatnio:

  • potrzebuje oceanu czułości, co 5 minut wyznaje nam wszystkim miłość i chce się przytulać oraz deklaruje, że nie zamierza nas opuścić, w sensie wyprowadzić się/ żyć z dala nawet kiedy będzie już dorosła
  • "Mamo kocham Cię na drzewo" --- to jest moje naj <3   (tytuł to też powiedzenie mojej poetki)
  • "Jak skończę 5 lat to już nie będę dzieckiem. Będę dorosłym dzieckiem"
  • mogłaby jeść lody wiadrami
  • strojnisia, że hoho 


Mój chłopczyk:
  • zaczął mówić! to znaczy mówić więcej i bardziej zrozumiale..... po angielsku: plis, sory, łelkam, noł łej  dodał do swojego słownika, w którym były już od dłuższego czasu sija i baj
  • aha!  polskie bardzo wyraźnie wypowiadane to "mleko" i "nunu mama/tata" ( z pokiwaniem palcem lub nosem na kwinte)
  • uwielbiam Jego dziękuję, wypowadane milion razy dziennie, które za to przypomina bardziej japoński i brzmi mnie więcej: "dudzia tata/mama"
  • elegancko gra z tatą w piłkę, umie odbierać piłkę głową - mój Ronaldo ,Taty nadzieja
  • nadal uwielbia auta, motory, koparki, rowery, radiowozy, karetki pogotowia.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz