sobota, 7 lutego 2015

co robimy gdy dzieci śpią?

~~~~~~ dokładniej gdy jedno śpi a drugie nie ma przeważnie zamiaru,  więc ogląda/przeszkadza.


Hardkor disko - z kategorii dziwnych dziwów, trochę o czymś a trochę o niczym. Niewątpliwie mocne sceny to podstawa tego filmu. Czy z przesłaniem?

Bez wstydu - kolejna polska perełka,  która okazała się nią nie być.  Bardzo się rozczarowałam. Pitu pitu.

Bilet na księżyc - dobry choć nie rewelacyjny. Ania Przybylska eh.....

Dziennik pozytywnego myślenia - pokręcony, jakby bez ładu i składu,  ale przez to taki inny, że aż fajny. Czasem się zastanawiam kto i jak takie treści wymyśla....

Dom snów - można się spłakać na filmie z gatunku dreszczowców zwanym z angielska thriller?!  A no można lub też ja mogę.
Bardzo dobry w mej ocenie.

Dziewczyna z tatuażem - bardzo dobry, dawno nie widziałam filmu, który do samego końca jest  nieprzewidywalny i utrzymujący ciekawość widza. Polecam polecam.

Wyspa skazańców - trudny, piękny film. W sam raz żeby nie móc zasnąć tylko szlochać w poduszkę.

Nic osobistego - kino alternatywne. Z przesłaniem. Pozostawiający w refleksji.

Imagine - także nie z tych z cyklu "hit - kit kinowy". Świat niewidomych.  Dla Majkela nuda a dla mnie okej.



-------------------

No i ja jeszcze czytam.

"Małżeństwo we troje" takie sobie, końcowe myśli autora świetne.

"Zdrada" mojego Coelho jak zawsze ukazująca mechanizmy rządzące światem i ludźmi. Skupia się na tym o czym nie myślimy przeważnie a co kieruje naszymi działaniami. Dobra.
♡♥♡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz