wtorek, 1 lipca 2014

Hanusizm czyli cała Ona

Gra na smartphonie i nagle słyszę "gdzie ten internet poszedł...wracaj bo nie mogę grać."

 
"Będę miała kiedyś męża i nie będę już z Wami mieszkała tylko z nim. I będziemy się całować cały dzień, ale nie tak jak z Olim."


Do kolegi :"Na razie jest nas cztery. Tata, Oli, mama i ja, ale kiedyś będę miała jeszcze siostrzyczkę. Jak mama urodzi." Na co ja kiwam głową,  że nie. "Tak tak mamo będę miała." [ :O ]


"No co się tak na mnie patrzysz?!" Gdy ja się nie patrzę na Nią wcale.


"Czy Ty wiesz jak ja Cię kocham Oli?". ♥



Hania dostała telefon żeby obejrzeć bajkę.  Po 20 minutach przychodzi "kurde no tato nie ma obrazu a ja czekam i czekam". A długo już czekasz? "No od początku."


"Mamo możesz już przestać mówić? Ja Cię proszę!".


♡♥♡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz