poniedziałek, 17 marca 2014

to i owo

20m2 Łukasza - nadrobiłam zaległości...
zwyczajny a jednak niezwyczajny. Jego akcja z Lady Gagą - ekstra. .. ain't no mountain high enough poprostu!!!
uwielbiam Kubę Wojewódzkiego za dowcip i riposty, ale umówmy się, jego program to show i lekki chaos.. niedokończone myśli rozmówców urywane w połowie. ..
U  Łukasza najważniejsza jest rozmowa.
No...czasem monolog (np. mojego ulubieńca Marcina Dańca :) czy Oliviera Janiaka, którego mowa dość skomplikowana, ale sensowna pokazała go z fajnej strony)
z naelektryzowanymi pozytywnie na maksa jak Urszula Dudziak (rewelacja!ta kobieta ma 60lat a energii więcej niż ja kiedykolowiek!!!)
z osobami wartymi posłuchania jak Dorota Wellman, Krystyna Janda, Maciej Stuhr
czy intrygującymi jak moja ukochana Maria Peszek
takie dziwne o nie wiem czym w sumie... z Natalią Przybysz, Czesławem Mozilem..(jak był mniej popularny wydawał mi się barwnym ptakiem, muzykę tworzy unikalną, to fakt ale jego wypowiedzi skłaniają mnie bym nazwała go indorem skrzyżowanym z papugą)
reszta raczej pitu pitu lub syfbiznes


------------------------------------------

intrygująca sprawa "20 milioner" Piotr Kaszubski. Zagadka niezła....


http://mobile.natemat.pl/50377,20-letni-milioner-piotr-kaszubski-wielka-sciema-i-genialny-chwyt-marketingowy-czy-prawdziwy-american-dream

-----------------------------------------


Zaczytałam się tej nocy w blogu arabiasaudyjska.blogspot.com, na którym znajduje się  dużo odpowiedzi na pytania o islam, życie Arabów jak i opisane są odmienności tego regionu względem reszty świata.


------------------------------------------


Madonna -koncert w Montrealu w 2012.  Ostatnie moje oglądanie tv... (na HBO)... to jest babka.... performerka przez duże  P a nie małe jak Lady Gaga ( nie rozumiem jej fenomenu, tandeta i szok dla szoku) albo Miley Cyrus ( umie wystawiać język- ja też, występuje na golasa prawie - tylko pozazdrościć). najbardziej lubię jej dawne hity jak Frozen, Human nature, Secret itp. Teraz odkryłam Masterpiece..

------------------------------------------


a na koniec zupełnie coś innego.
uwielbiam poznawać historie o pięknych ludziach.
niestety kompletnie mnie rozbijają na długo. ...ah


http://m.youtube.com/watch?v=pWPPJY-JadU



♡♥♡



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz